Tinggalkan Jejak

RoboGuru Guitar Tools




RoboGuru Guitar Tools adalah perisian bebas untuk pemain gitar yang mempunyai tiga alat yang berguna untuk membantu anda untuk belajar muzik atau kemahiran muzik anda. Alat pertama yang dipaparkan adalah satu daftar Pencari Chord sangat berguna yang membolehkan anda untuk mencari apa-apa kord dan variasi (diperkukuhkan, berkurang, ketujuh, 9 menambah, dan sebagainya). Dalam sesetengah kes, program ini boleh menunjukkan kepada anda 2 variasi kord yang sama.

Alat kedua adalah penala gitar yang menampilkan nota-string terbuka untuk tuning gitar anda. Bunyi-bunyi yang realistik, tidak seperti penala elektronik lain. Program ini mempunyai ciri "gelung" yang mengulangi secara automatik nota yang dimainkan, jadi anda boleh memahami mereka dengan mudah. Anda boleh melaraskan kelajuan pengulangan dan masa yang anda mahu setiap nota diulangi. Menariknya, alat ini mempunyai bukan sahaja penalaan piawai, tetapi beberapa menyelaraskan alternatif dan terbuka juga.

Terakhir alat adalah metronom asas yang membolehkan anda memilih antara tandatangan 3/4 dan masa 4/4, atau memainkan rentak yang seragam tanpa tandatangan bila-bila masa. Ia juga membolehkan anda memilih seminit yang anda ingin gunakan. Secara ringkas, ini adalah alat yang sangat berguna untuk mana-mana pemain gitar.
Kucing pun dah pandai main gitar..huhu...

Download dibawah ini.






Share

No comments: