Tinggalkan Jejak

Mask My IP v2.2.5.8 Full Patch



Apabila anda berada dalam talian, komputer anda mempunyai alamat IP yang unik mengenal pasti sama seperti alamat rumah anda, menyedarkan semua orang untuk siapa anda dan di mana anda berada. Apabila anda membeli-belah dalam talian atau menghantar emel, IP anda dikaitkan dengan aktiviti itu, dan ia mengenal pasti anda secara peribadi. Penggodam dan pencuri identiti boleh memecah masuk ke dalam komputer anda, memantau aktiviti anda, mencuri identiti anda atau maklumat peribadi lain.

Mahu kekal dalam talian selamat? Sekarang anda mempunyai Mask My IP yang berkuasa untuk menyimpan alamat IP anda yang tidak dapat dilihat dengan serta-merta.

Menyembunyikan IP saya adalah alat perlindungan dalam talian yang boleh menghalang tabiat melayari laman web anda dan aktiviti-aktiviti Internet anda daripada dikesan oleh penggodam atau penjenayah siber yang lain melalui alamat IP anda yang sebenar. Ia mempunyai antara muka pengguna yang baik direka yang menjadikan ia sangat mudah untuk menyembunyikan alamat IP anda.


Download dibawah ini.





Share

No comments: