Tinggalkan Jejak

Hacker Evolution Duality Full Version


Hacker evolution duality adalah permainan simulasi hacking, yang dibangunkan oleh exosyphen studio. Berdasarkan permainan siri Evolution Hacker yang berjaya, ia telah direka semula untuk menawarkan permainan mengesankan dan pengalaman baru.

Hacker evolution duality bermula pada hari-hari awal Brian Spencer apabila beliau adalah pengaturcara yang cemerlang. Ia kemudiannya maju ke hadapan untuk masa depan, di mana beliau telah mencipta Artificial Intelligence, tanpa disedari dan mengambil balik kawalan syarikat gergasi yang pernah memiliki.
Anda perlu menggodam komputer menggunakan pelbagai alat, dari cracker firewall asas kepada sistem suara yang canggih pengesahan cetak.

 Mencuri wang untuk membiayai objektif anda, membeli upgrade perkakasan atau merasuah penggodam lain yang hadir dalam permainan. Pergi sejauh sebagai pintasan sistem keselamatan yang kompleks untuk memberi laluan anda ke dalam bangunan dan mencuri data. Bingkai orang atau bahkan membunuh mereka dengan menggunakan perangkap bijak.
Anda tidak keseorangan dalam permainan. Penggodam lain yang dikawal oleh kecerdasan buatan kompleks, akan berhenti untuk memusnahkan anda.

Permainan mempunyai mod pemain tunggal di mana anda mengikuti cerita permainan dan mod dunia terbuka, di mana anda bermain perlawanan kematian daripada penggodam lain.



Download dibawah ini.






Share

1 comment:

Anonymous said...

dah x de...kene delete...x bole download bhaii