Tinggalkan Jejak

Jom Try Rockmelt Sekarang!! (Browsing Internet)



RockMelt adalah pelayar internet yang agak baru yang mengambil pendekatan yang menarik untuk pelayaran web. Pelayar mengintegrasikan ciri-ciri laman media sosial popular seperti Facebook dan Twitter, secara langsung ke dalam antara muka. RockMelt mempunyai semua fungsi melayari tradisional tetapi dengan penekanan yang kuat ke atas media sosial. Manakala RockMelt sesuai baik untuk penagih fanatik Facebook dan Twitter, orang lain mungkin tidak begitu berminat mengenai perkara ini pelayar internet satu-satu jenis.

RockMelt dibina di atas platform Chrome, jadi ia adalah serasi dengan sambungan Chrome dan add-ons dan mempunyai kelajuan pelayaran yang serupa, yang berprestasi tinggi. Pelayar boleh memulakan dalam tempoh empat saat dan startup purata dan kelajuan navigasi adalah lebih kurang sama. RockMelt juga mempunyai banyak ciri-ciri asas yang sama, termasuk melayari tab, enjin carian terbina dalam dan penyesuaian toolbar berguna. Membaca Sosial pelayar ciri yg menonjol. Integrasi dengan laman media seperti Facebook, Tumblr, Gmail, CNN dan lebih menyediakan berita segera dan kemas kini dalam satu klik. RockMelt juga menyediakan sync automatik supaya anda boleh mengakses maklumat terkini dan disimpan penanda buku dari mana-mana komputer anda.

Seperti yang kita harapkan daripada pelayar internet yang dibina pada pelayar Google sendiri, RockMelt mempunyai ciri-ciri keselamatan yang terkemuka yang direka untuk memastikan komputer anda selamat semasa menyemak imbas. Pelayar melindungi terhadap skim phishing berbahaya dan menghalang malware berbahaya daripada memasang pada komputer anda.

Kemudahan pelayar penggunaan adalah satu kawasan kita mempunyai perasaan bercampur-campur. Kita suka reka bentuk bersih, mengingatkan simplistik Chrome, tetapi susun atur, terutamanya bagaimana pelayar memaparkan hasil carian, perlu pembaikan. Apabila anda menggunakan bar carian untuk menyemak imbas web, pelayar internet akan memaparkan hasil carian dalam ruang yang timbul di sebelah. Ini berasa mengganggu dan berselerak, dan kita banyak yang lebih suka paparan carian konvensional yang muncul dalam tab sendiri.

RockMelt ditambah dengan pengetahuan yang komprehensif tetapi tidak menawarkan lebih daripada itu dengan cara bantuan dan sokongan. Tiada opsyen kenalan untuk menghubungi syarikat itu secara langsung untuk bantuan teknikal. Juga tiada forum komuniti di mana anda boleh bertanya soalan dan melibatkan diri dengan pengguna RockMelt lain. Bagaimanapun, Rockmelt penuh dengan maklumat berguna, jadi kekurangan pilihan sokongan yang lain mungkin tidak terlalu banyak isu. Anda boleh menyemak imbas topik bantuan mengikut kategori atau mencari pengetahuan oleh kata kunci.



Download dibawah ini.





Share

No comments: