Tinggalkan Jejak

Social Pro 2.0.8 & Serial Number



Social direka untuk membawa balik keseronokan dan kesederhanaan rangkaian sosial dalam talian. Walaupun ia adalah penting untuk mengesan mereka yang istimewa kepada kami melalui rangkaian sosial dan perkhidmatan kami, untuk sentiasa log dan semula layari laman web yang berasingan pada tingkap yang berbeza boleh menjadi tugas yang menyakitkan dan membosankan.Tetapi sekarang anda boleh dengan mudah tinggal berhubung dengan rangkaian dan perkhidmatan sosial yang penting kepada anda semua melalui mengakses aplikasi tunggal dengan sosial!

Social menjadikan ia lebih mudah daripada yang pernah tinggal dikemaskini dengan keluarga dan rakan-rakan anda dengan mengingatkan anda semua pos terkini dari perkhidmatan sosial anda. Dengan pandangan yang cepat dan anda boleh melihat semua mesej anda dan update dari Facebook, Google +, Twitter dan email dari Gmail tidak perlu layari laman web yang berasingan bagi perkhidmatan mereka.

Social juga serasi dengan utusan segera anda pada rakan-rakan Facebook dan gTalk. Anda boleh menerima pemberitahuan mesej baru dan permintaan sembang masuk dari bar menu. Pratonton mesej boleh didapati dalam gelembung pemberitahuan pelbagai warna yang direka untuk membezakan perkhidmatan untuk kebolehbacaan yang lebih baik.



Download dibawah ini.





Share

No comments: