Tinggalkan Jejak

Comfort On-Screen Keyboard 5.1.4.0 Pro



Comfort On-Screen Keyboard Pro permohonan telah direka untuk memaparkan papan kekunci maya yang unik pada skrin yang akan membolehkan anda untuk menggunakan penunjuk tetikus untuk menaip cara anda melakukannya dengan keyboard.Comfort biasa On-Screen Keyboard akan membantu anda mengawal prosesmenaip tanpa menggerakkan mata anda dari keyboard untuk monitor dan belakang sepanjang masa. Ia akan mengurangkan tekanan pada mata dan leher anda, dan hasilnya, akan membantu anda mengelakkan headaches.Comfort On-Screen Keyboard hampir untuk digunakan sebagai rujukan jalan pintas untuk aplikasi. Mempunyai sebutan pintasan visual di tangan, anda akan mampu untuk mengendalikan kibod lebih berkesan dan jauh mempercepatkan kerja anda.


ciri-ciri utama:
Ø  Memaparkan ikon jalan pintas dalam aplikasi Windows dan popular.
Ø  Memaparkan aksara yang sebenarnya ditaip dalam bahasa apa-apa, yang membolehkan anda menaip teks tanpa keyboard setempat.
Ø  Menyesuaikan penampilan keyboard (kedudukan, saiz dan bilangan kunci, warna dan kulit) dengan kemungkinan untuk memilih daripada beberapa besar template yang sedia ada (tanpa perlu membeli keyboard baru :-)
Ø  Warna kawasan untuk jari (jika perlu) dalam hal anda belajar untuk menyentuh jenis. Ia adalah mudah kerana apabila anda menekan kekunci, anda boleh lihat ia ditekan pada papan kekunci pada skrin!



Download dibawah ini.





Share

No comments: