Tinggalkan Jejak

IObit Malware Fighter PRO v1.3.0.3 Full





IObit Malware Fighter PRO - menyingkiran malware & spyware melindungi PC kita dari serangan spyware, adware, trojans, keyloggers, bots, worms, dan hijackers. Dengan itu lebih baik, unik "Dual-Core" enjin dan pengesanan malware heuristik, IObit Malware Fighter mengesan spyware dan malware yang paling kompleks dan mendalam dengan cara yang sangat cepat dan cekap, jadi sangat sesuai sekali digunakan sebagai perlindungan tambahan dan membantu antivirus kita sedia ada.

Apakah Iobit Malware Fighter PRO v1.1.1.2 dapat diinstall bersamaan dengan anti-virus? Anda tidak perlu risau karana Iobit Malware Fighter PRO dapat dipasang secara bersama-sama dengan anti-virus apapun. Menurut saya sangat sesuai bila anti-virus ditemani oleh Iobit Malware Fighter PRO, apalagi bila anti-virus yang anda gunakan tidak ada keselamatan dari aktivitas internet, dengan fitur "online and offline guard" Iobit Malware Fighter PRO komputer akan lebih aman dan nyaman.






Download dibawah ini.









Share

2 comments:

Anonymous said...

Assalamua'laikum bang.dalam byk2 malware protection.bg abg yg mane paling bagus skali untuk digunakan.yg org kate all in one.semua dia boleh basmi.syukran bang atas sharing.

En Hisyam said...

Waalaikummusalam..kalau nk yg all in one..bg sy BitDefender Antivirus Plus yg paling bagus..thanks kunjung blog sy