Tinggalkan Jejak

USB Block 1.5.0 Full Crack



Adakah anda mempunyai dokumen-dokumen penting, laporan kewangan, kod sumber atau fail peribadi anda tidak mahu untuk mendapatkan disalin atau dicuri pernah? PC anda adalah mesin yang paling sesuai untuk memberitahu bahawa berlaku dengan mudah, dengan pelabuhan terbuka yang begitu banyak, slot pemacu USB, CD / DVD Writers, slot kad memori dan Access Network.

USB Block dua-in-one data pencegahan kebocoran & salinan perisian perlindungan yang membolehkan anda menghalang penyalinan maklumat yang sensitif kepada sebarang peranti mudah alih yang tidak dibenarkan termasuk pemacu USB, cakera keras luaran, kad memori, kamera digital, iPod, CD / DVD, Rangkaian komputer dan banyak lagi. Ia adalah perisian yang berasaskan kebenaran, dan sekali dipasang, hanya pengguna dengan kata laluan yang betul akan mampu untuk mempunyai akses kepada pemacu USB atau pemacu luaran. Anda boleh mengekalkan senarai semua pemacu anda bahawa anda memerlukan akses kepada secara tetap, sementara menyekat semua USB lain dan pemacu luaran yang telah anda tetapkan parameter perlindungan bagi. USB Blok juga memantau dan menyimpan rekod apa peranti telah cuba untuk mengakses PC anda oleh orang yang bila. Menghalang kebocoran data, penyalinan yang menyalahi undang-undang, dan pertindihan data anda swasta dan diklasifikasikan dan maklumat. Selain itu, program ini juga memantau dan menyimpan log percubaan penghapusan program yang menyalahi undang-undang, cuba uninstall yang tidak dibenarkan serta cubaan kata laluan tidak sah. Tambahan pula, USB Blok juga melindungi komputer anda daripada serangan malware dan hacks berniat jahat dengan tidak membenarkan mana-mana USB drive atau pemacu luaran, atau mana-mana rangkaian komputer dan sistem pemacu bukan untuk mengakses komputer anda.

Untuk privasi yang lengkap, anda boleh mengaktifkan Mod Stealth untuk mencegah Blok USB daripada kewujudan yang ditemui. USB Blok berfungsi dengan sempurna pada semua versi 32-bit dan 64-bit Windows 7, Windows Vista, Windows 2008 Server, Windows XP, Windows 2000 dan Window 2003 Server.

Bimbang tentang semua ini data ancaman serta virus dan malware yang disebarkan melalui pemacu USB dan drive Luar?

USB Blok adalah perisian pencegahan kebocoran data yang dapat membantu anda mencegah salinan data anda untuk USB drive dan CD / DVD yang tidak tergolong kepada anda. Ia bukan sahaja menawarkan data yang kukuh kebocoran pencegahan untuk fail dan folder anda tetapi juga blok Pemacu USB atau Pemacu Luar yang tidak dimiliki oleh anda daripada mengakses data anda, termasuk pemacu dan peranti yang digunakan untuk memancarkan ware berniat jahat merentasi rangkaian.




Download dibawah ini.





Share

No comments: